Job 37 van 42


Report this listing

Solliciteren



Payroll Advisor - Brussel


Functie

Partena Professional werkt elke dag met ondernemers om een wereld te creëren die werkt. We ondersteunen alle Belgische professionals doorheen hun carrière en alle bedrijven in elke fase van hun ontwikkeling

Om ons team in Brussel te versterken, zijn we op zoek naar een Payroll Advisor. Jouw klanten zijn doorgaans bedrijven met een groter aantal werknemers, op zoek naar een partner om samen aan hun HR projecten te werken. Je staat in voor payrollverwerking van large accounts die een hoge HR standaard hebben en samen met ons een duurzame HR strategie uitwerken.

De uitdaging:

Als Payroll Advisor:

  • Zorg je voor het goede verloop van het berekeningsproces van de lonen in functie van de informatie die de werkgever doorgeeft
  • Verzorg je de administratieve opvolging inzake personeelsadministratie van onze klanten en de officiële instanties.
  • Houd je je kennis van de sociale wetgeving op peil om onze klanten de beste dienstverlening te garanderen.
  • Detecteer je de noden van de klanten om ze optimaal te beantwoorden en je bouwt een vertrouwensrelatie op met de klant.
  • Neem je deel aan klantenmeetings om de vertrouwensrelatie te versterken waarbij we rekenen op jouw inzichten en begeleiding.

Jouw profiel

Jouw profiel:

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma en je hebt interesse in HR en sociale wetgeving.
  • Je spreekt vlot Nederlands (minimum C2 niveau), zodat je kan communiceren met jouw klanten. Daarnaast heb je een goede kennis van het Frans, aangezien jouw team voornamelijk uit franstalige collega's bestaat.
  • Je organiseert je tijd efficiënt en past je gemakkelijk aan de prioriteiten van je klantenportefeuille aan.
  • Je kan behoeften van klanten identificeren en deze omzetten in commerciële kansen door passende oplossingen voor te stellen.
  • Je kan zelfstandig werken en je kan tegelijkertijd een belangrijke speler zijn in een dynamisch team.
  • Je bent assertief, stressbestendig en je ziet feedback als een kans om bij te leren!
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)

Aanbod

Wat bieden wij jou aan?

  • TEAMWORK : collegialiteit en kennisoverdracht zijn belangrijke waarden. Het team waarin je terechtkomt beschikt over experten die jou ondersteunen.
  • OPEN COMMUNICATIE : Er heerst een cultuur van open en respectvolle feedback tussen collega's.
  • ONTWIKKELINGSMOGELIJKHEDEN : naast opportuniteiten binnen je eigen team, zal je je ook kunnen ontplooien binnen het bedrijf omdat je deel uitmaakt van een groep van ongeveer 1.800 medewerkers. Daarnaast hebben we onze eigen Academy waar je trainingen, opleidingen en workshops kunt volgen om je kennis en kunnen te verbreden.
  • FLEXIBILITEIT : Wij vinden de balans tussen werk en privé erg belangrijk. Daarom bieden wij flexibele werkuren en de mogelijkheid tot telewerken na jouw inwerkperiode. Dat vullen we aan met 35 verlofdagen.
  • SALARISPAKKET : je beschikt over een marktconform loon en dit wordt aangevuld met extralegale voordelen. Bovendien kan je ook jouw eindejaarspremie inruilen voor een product of dienst uit ons cafetariaplan, zoals bijvoorbeeld een elektrische fiets of een smartphone.

Solliciteren

Laura Vandersteen
02 549 31 51
laura.vandersteen@partena.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht